Rebecca är bäst!

TjabbaTjenaHallå!
Har precis kollat på ParadiseHotel , haha asså vilket skämt hon Olinda är asså! Sen har jag också kollat på TusenBröder som är sjukt bra!
Iaf, har upptäckt att jag har blivit ganska så brun på magen asså, great. Imorgon ska typ hela famlijen åka till Ängby och bada och så , får passa på att sola järnet. Sen på kvällen är vi typ bortbjudna till min syrras familj på middag,boooring!
Men men , kvällen ska tillbringas vid tvn tror jag , ska kanske kolla på ett och annat The Hills avsnitt också , kanske bloggar också , vem vet =)
KÄRLEK!

bild från i morse , osminkad och fräsch

Kommentarer
Postat av: Emma Lindell

Olinda är en blåst jävla bimbo! haha

Bra blogg:)

2008-07-25 @ 23:43:03
URL: http://emaasemaas.blogg.se/

Skriv en komentar sötis:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Och vad ville du säga?:):

Trackback
RSS 2.0