Radio 107,5

Tjabba!
Kom typ precis hem , har varit med Belin och Jennie ikväll.
Har egentligen inte så mycket att skriva... Känns lite tråkigt men jag har verkligen inte alls något att skriva om , jag  sitter och tänker och tänker varje dag på vad jag ska skriva men inget dyker upp i mitt huvud , så därför får ni jätte gärna komma med ideer :)
Juste , jag har precis upptäckt en ny radiokanal. 107,5 där dom spelar massa dance låtar house osv, ganska bra ju , jag gillar det. visst kan sakna hiphop lite ibland men då är det ju bara att byta över till the voice ;) Prova och ändra kanalen och skriv vad ni tycker !


Hässelbystrand

Shoo!
Idag har jag varit med Belin och Jennie i Hässelbystrand badet , riktigt najs strand med snygga killar! Vi låg där och stekte och badade i det varma vattnet  i stort sett hela dagen. På vägen hem stannade vi och kirrade kebab! :D My absolute favorite. Snart ska jag iväg till Belin och umgås med henne och Jennie. Och juste imorgon kommer Klara hem :DD <3  Wiihoo , hoppas bara inte att det blir åksk nu ,
Pussar <333

BLOGGTORKA

Tjena , förlåt för att jag är så dålig på att skriva men det är sommar och då orkar jag inte sitta inne vid datorn och sen så har jag faktist inget speciellt att skriva om just nu , lite bloggtorka.
Idag har jag iaf varit hemme hos Jennie och chillat med Belin och nu precis har jag städat heela rummet , är nästan klar =)
Ska nog lägga mej om ett tag och hoppas på att jag är lite piggare imorgon ,
PUSSAR!

rätt så gammal bild på mej och Belin <3

Allsång

Godmorgon , eller vaknade för ett tag sedan och idag känner jag mej helt slö och trött ,
Nä men jag lovade ju att berätta lite om allsång igår. Vi åkte in typ så tidigt man kunde vid 7 och stannade och handlade lite mat på vägen , så vi var väl vid ingången vid 20 i nio kanske , då var det redan ganska så mkt folk men inte så farligt. Sedan när dom släppte in alla så sprang jag och Belin först och skulle ta platser , då var ju frågan om vi ville stå eller sitta. Det blev sittplatser vilket jag inte ångrar , tyckte synd om dom som vi stå dr i flera timmer i den heta solen , vi som satt hade iaf lite skugga! Fast det hade såklart varit roligare att stå när det väl körde igång , men men. Vi satt till vänster om VIP platserna på typ 10:onde raden , helt okej platser faktist såg ganska bra. Nu var det bara att vänta i 11 timmar tills det började , haha hade inte insett att det var så länge vi behövde vänta föräns vi satt där. Men tiden gick faktist ganska snabbt! Vi satt typ och snackade läste tidningar och åt och bara satt där och chillade . Sen var det ju repeditioner och sånt undertiden. Måste fan säga att på general repeditionen var det fan så mycket bättre stämning än det var när det var live!
Tyvärr så kom vi inte med på tvn så mycket , visst ser man våra huven och så ibland , men det var lite otur för det var kameror riktiade mot oss ganska så ofta under live-sändning , plus att den snygga kamera killen kom fram till oss och filmade bara oss  , synd att det inte kom med på tvn :/
Jennie har alla bilder på kameran , lägger in dom någon annan gång , nu ska jag typ träffa Belin och Jennie , vette fan vad vi ska göra , orkar inte göra någon typ känner mej helt sluuuuut !

PUSSAR!

Hemma från skansen!

Hello,orkar inte skriva om allt som hänt idag just nu. Är så himmla trött , gick upp klockan sex i morse och har suttit på en bänk på skansen i 14 timmar! Snacka om tröttsamt, fast det gick ganska fort ändå. Känner mej ochkå lite lätt illamående ,  är väl för att jag är trött,mätt,hungrig ? Ska iaf sussa kudden nu , so gott söta läsare<3

Sunes Jul

TjabbaTjena!
Ikväll har jag varit hemma hos Jennie och fixat skylt till imorgon ;) hihi vi ska på allsång ! Inga speciellt bra artister men skit i det!
Nää , ska fortsätta kolla på Sunes Jul nu , hahahaha
PYSSSAR!

Sunes Jul


HAHAHA , asså seriäst verkligen klockrent! Håkan är så jäävla skön! Sunes jul är det bästa barnprogramet genom tiderna!

Kokhett i mitt hus!

Hejsan!
guud svetten rinner när jag springar fram och tillbaka i detta kokheta hus !! Och inte är det svalare ute , damn vart ska jag ta vägen! Nej ska inte klaga hellre så här en regn och kallt. Och sen får jag DAMP på min jävla mobiltelefon som bara typ stäng av och så står de Sätt i Sim , man bah JAG HAR DET INNE!!! haha ,
Nää ska strax möta Belin och Jennie och vi ska till Riddersvik och bada =)
He en bra dag!

åh, skolavslutningen minne för livet. TA mej tillbaka , nu är det bara 3 veckor kvar :(

Snake on the Plane

Tjabba!
Kom precis hem från Belin där jag,Jennie och Pelin va. Vi såg på Snake on the plane. Lite vidrig och sorglig , Belin smsar med mej och säger att hon är skit rädd typ! Men hon har typ fobi för ormar. Jag är för ovanligheten inte ett dugg rädd! hihi
Nej ,nu hade jag tänkt att tillbringa kvällen framför lite The Hills avsnitt

KRAMAR!

Skönaste Låten

haha,kanske lite gamal men fuck så sköön


kanske inte den skönaste remixen men pallar inte leta upp den skönaste!
Älskar er!

Lövsta idag

Sho!
Skriver bara snabbt ska strax ut. dagen har tillbringats i lövsta, gud mötte på en snook i vatnet! USCH! Belin är fan fortfarande skakis efter det,jag lovar!
Sen när vi var helt slut och vattnet var helt kokhett drog vi hem till Belin och tjillade :)
Aja , ska möta upp folket vid videohörnarn snart så , P&K!


höhö,lite flum bild ;)

PS:Justee på tisdag blire Allsång ! :D

Hemma!

Nu är jag hemma igen , äntligen! Fast jag hade rätt så trevlig åt gott,spelade kubb pratade osv. Lite trevligt nån gång ibland sådär !
Kvällens outfit






Lite pics som jag tog innan jag gick,ser ni att jag har fått liite färg i fejjan, har bara mascara annars är ja helt osminkad !
Linnet köpte jag och syrran tillsammans för 49 kr på Kappahl , ett riktigt kap!
Juste nu har Jennie kommit hem så imorgon drar hon och jag och Belin till älskade Lövsta!

SOMMARKRAMAR!

Rebecca <3 Sommar

Hejsan,
kom hem typ precis från stranden , riktigt nice, likaså blir det imorgon fast då på ett annat ställe och med annat sällskap. Nämligen i lövsta med Belin och Jennie my lover. Har fått lite färg i fejjset nu känner jag , men jag vill bli bruunare! Får aldrig nog.
Iaf ska hoppa in i duschen snart sen ska jag göra iordning mej , vi ska på middag hos Toves kompis familj . Inte så speciellt kul.
Aja är nog inte där sålänge isåfall drar jag, så jag skriver när jag kommer hem =)
Kram på er!

Bada & Sola

Godmorgon !
Idag ska jag typ hela dagen åka till Ängby och steka och bada , you name it!
Så då blir det ingen update, hörs när jag kommer hem!
SOMMARPUSSAR!

såhär lockigt och solblekt hår får jag på sommaren , snyggt ? njaaae

Rebecca är bäst!

TjabbaTjenaHallå!
Har precis kollat på ParadiseHotel , haha asså vilket skämt hon Olinda är asså! Sen har jag också kollat på TusenBröder som är sjukt bra!
Iaf, har upptäckt att jag har blivit ganska så brun på magen asså, great. Imorgon ska typ hela famlijen åka till Ängby och bada och så , får passa på att sola järnet. Sen på kvällen är vi typ bortbjudna till min syrras familj på middag,boooring!
Men men , kvällen ska tillbringas vid tvn tror jag , ska kanske kolla på ett och annat The Hills avsnitt också , kanske bloggar också , vem vet =)
KÄRLEK!

bild från i morse , osminkad och fräsch

The Hills

Aaah, nu har jag fastnat! Sitter inne på mtv.se och kollar på avsnitt efter avsnitt på The hills :)

Stek i Riddersvik

Hejsan bloggen , förlåt för dålig update men jag har legat nere i Riddersvik med Belin och stekt och badat hela dagen, sen kom Erika och Linda också. Vattnet var sådär perfekt varmt , det svalkade men var inte sådär iskallt. Gud vad jag älskar sommaren!





haha , den här låten har jag på hjärnan mamma spelade nyss låten i högt i hela huset. Jag tycker fan MIKAs låtar är as sköna :O


Sommarkyssar på er!

lista

1. Hur lång är du? sist jag mätte mej var jag 164cm,men har nog växt lite nog och är nog 165,166 någonting
2. Vad vill du bli när du bli stor? ingen aning
3. Vad pluggar du? grundskola
4. Har du långt hår? njae, sådär.
5. Vilken hårfärg har du? Blond
6. Sminkar du dig? nja,iaf inte nu på sommaren. Känner mej liksom äcklig och smutsig med smink. När jag väl sminkar mej är det bara mascara, lite solpuder
, och ibland puder.
7. Har du haft sex senaste månaden? nope
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Har bikini på mej :P
10. Har du kysst någon idag? Nej

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?Idag, Belin och Linda
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Jennie , eller på hennes båt ;)
3. Har du kysst nån kompis? haha,typ
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Njaaao
5. Vem har du varit kompis med längst? Sofia
6. Vem känner dig bäst? Mina nära och kära..
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ett halv år kanske
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja, på ett schysst sätt..
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? A typ ibland , fast bara nån enstaka

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? En klänning/tunika
2. Har du bytt om idag? Japp
3. Favorittröja? Kindahlströjan , så stor och skön!
4. Sexigaste klädesplagget på killar? inga alls !
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Flera gånger .
7. Har du handlat kläder genom internet? Jepp.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Varför skulle jag göra det .Man bedöms ju inte av vilken bh storlek man har. Har man små bröst ska man acceptera det lika så om man har stora.
9. Fulaste plagget killar kan ha? stuprör är inte vidare snyggt
10. Vad använder du för skor? varierar varje dag.

RELATIONER:
Hur långt är ditt längsta förhållande?
Har inte haft något speciellt seriöst
Har du pojkvän/flickvän nu? Nej
Vilka är det viktigaste delarna på en kille? Helheten :)
Hur ser din drömprins ut? Utseendet avgör inte allt
Hur många har du haft samlag med? oskuld
Har du varit kär?Nej.
Har du blivigt sårad? vem har inte?
Älskar du någon? Självklart

Lauren Conrad och Carmen Electra

Gud , jag avgudar verkligen The Hills stjärnorna , så fräscha och jag älskar deras klädstil verkligen!


Supersöta Whitney



Lauren är alltid perfekt på alla bilder
, totaly love her


Audrina hetare än hetast i lugg!

Välkommen värmen!

Hej , förlåt att jag inte har skrivit tidigare , men jag har inte hunnit.
Vaknade imorse och chillade framför tvn tills Belin ringde och sa att vi skulle möte linda om en halvtimme vid skolan. Så det var bara att slänga på sig kläderna och dra ut i värmen. Fifan vad varmt det är!! Jag verkligen smälter när jag går ut.
Vi tre gick ner till åkis och köpte dricka och glass och satte oss i skuggan på en parkbänk och pratade , vi hade ju itne träffats på ett tag så vi hade en hel del att snacka om. Men sen var hon tvungen att dra hem då drog jag och Belin hem till mej och satt på altanen och såg på film på bärbara och svepte vatten i värmen. Nu har Belin precis gått hem och jag ska typ snart se på The Hills :)
PUSSAR <3

på båten på vägen till malmaön :)

Bilderna från seglingen

Här kommer lite bilder =)

haha,sjukaste bilden! Det ser ut som jag drunknar men jag flyter bara på rygg ni kan vara lugna ;)


Jag&Jennie



haha,Jag och halva Belin


Jag ligger och tjillar på vägen hem


I Jollen


haha,Belin och Jennie sötisar i Jollen


Belin gullä


Jag och Jennie på vår nattur


Tjillning


okej, den här bjuder jag på ser ut som ett CP


jag på båten , min lugg är lite CP


Jag i Jollen


älskar oss <3


Belin och Jag i Jollen




schtek


jag bjuuder!


Jennie och Belin


Belin styr rodret


HAHAHAHAHAHAHAH , kolla Belin :D


?


Jenie och Jag


marchmellows :D

Finns massa mera bilder men jag orkar inte lägga ut flera idag , ska sova nu!
God Natt <3

Seglingen

Tjabba!
Omg vad jag älskar skärgården! Verkligen det bästa som finns. Det går inte att beskriva hur underbart roligt jag har haft , även fast det inte var så lång tid så var det fantastiskt! Kan inte berätta allt vi gjorde det skulle ta allt för lång tid! haha men roligaste var ju i gårkväll/natt när vi tog jollen ut och skulle paddla runt ön till en strand och det var fullmåne och vi satt och skrämde upp varandra så vi blev as rädda och typ rodde som galningar tillbaka till båten. Sen idag morse tog vi en tur igen med jollen och solade , har bränt mej som fan i fejjsan :/ vi hade lite picknick och badade och så. Fan vad vi har badat asså!! Roligast med flytvästar ju , haha jag och Belin fajtades lite om vem som skulle ha den fula så vi turades om ;) haha , så fort Jennie lägger ut alla hundratals bilder vi  tog så lägger jag ut dom och videorna!
Bjuder på en bild på mej med flytvästen på såklart


Osminkad och självtorkathår , haha , najs ?

Stockholms skärgård är det finaste som finns!

Hej , Jennie har med sin data så jag kan updatera lite :)
Jag verkligen stormtrivs ute på sjön! Jag vill aldrig åka här ifrån och jag har hur mysigt som helst! Vi har precis kommit hemm från en tur med jollen som vi rodde runt ön här. Vi har badat med flytvästar,hängt efter båten i farten,grillat,solat,rott runt osv osv.Skriver allt imorgon =) Nu ska vi mysa lite här ombord:) kommer hem någongång imorgon kväll. Även fast jag inte vill :(
ÄLSKAR ER!

Seglar med B&J 22/7-23/7

Kommer hem på onsdag vid 7,8 tiden =)
PUSS & KRAM!

bild



Malun,Jennie,Belin kch jag för ett tag sen ;) haha minne!

SATC

Shosan =)
Idag var jag Belin och Jennie somsagt och såg på SATC , verkligen en sjukt bra film! Självklart satt vi längst fram och självklart satt vi och garvade åt folket som också var där , särskillt kinesen som typ halvsprang ut precis när den slutade , haha.

På vägen hem satt vi mest och garvade åt lite allt möjligt ;)
Om det blir som det ser ut nu så ska jag och Belin följa med Jennie och segla imorgon , jag vet inte riktigt hur det blir men jag återkommer ;)
KÄRLEK!

Sex and the city

Japps , jag är väldigt efter och har faktist inte sett den än , så jag Belin och Jennie drar in till Sergel och glor på den :)
Ska bar gå och göra iordning mej slänger kanse in dagens om jag hinner.
PUSS & KRAM SES PÅ STAN!

Dåligt väder,förvånad? NEJ!

Godmorgon =)
Fuck asså , vi hade planerat att typ dra till Lövsta och chilla och bada, men vad vaknar man upp med då ? Jo att det är mulet ofc och det ser fan ut som om det ska börja regna när som helst :( Men men ,hoppas det blir lite finare senare. Så vad ska man hitta på då ? Jag HATAR att det ska vara så dåligt väder hela tiden...
Aja , nu ska jag gå upp och käka lite
KRAM

Kväll med Belin & Jennie

Tjena bloggen
läget nurå ? Ikväll har jag varit med Belin och Jennie , vi har chillat i hästparken och pratat ,flummat och druckit lite cider osv. Nice nice , och det verkar som att vi ska ut och segla med jennies båt på tisdag också kanske , myys!
Vet ni hur mycket jag saknar Klara !? Hon har varit borta i Asien allt för länge och det är ju typ 3 veckor kvar innan hon kommer hem också , miss you hun!
Neej , nu ska jag nog tjilla på fejsan lite.
PUSSAR!

Sommarens sommarplåga ?



haha denna schöna låt sägs ju vara sommarens sommarplåga , Själv har jag tröttnat på den när min brorsa spelade den på min mobil i Danmark HELA tiden , haha men den är sköön ju!

Designen fixad

Sådär ja , nu har jag fixat lite med designen i eftermiddag. Inte världenssnyggaste då men bättre än dom som redan finns på blogg.se. Headern är iochför sig bara en nödlösning då jag tyvärr inte har ps :(
Om någon kan fixa en header är det bara att hojta till :)
Men vad tycker ni annars då ? =)

Antingen eller

Blond eller Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon
Vanilj eller Choklad
Hund
eller Katt
Christina Aguilera eller Britney Spears
Lipstick eller Lip-gloss
Rock eller Rap
Rosa eller Lila
Tv eller Dator
CD eller Radio
Hockey eller Fotboll
Äpple eller Apelsin
Morgon eller Kväll
Kyckling eller Kalkon
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Droger eller Likör
Guld eller Silver
Nike eller Adidas
VH1 eller MTV
Sanning eller Konsekvens
Harry Potter eller Lord of the Rings
Vinter eller Sommar
eller Springa
Stranden eller Bergen
Stan eller Landsbygd
Kärlek eller Lust
Stjärnor eller Månen
Sko eller Sandal
Bad
eller Dusch
Syster eller Broder
New York
eller California
Svart eller Vit
Långthår eller korthår
Klänning eller kjol
Mobil eller telefon
Lägenhet eller hus
Kvinnokropp eller manskropp
Tall eller gran
Ring eller halsband
Jordgubb
eller hallon
Sverige eller Norge
Höst eller vår
Jeans eller leggings
Glasögon eller linser
Jul eller påsk
Tv-spel eller data-spel
Afrika eller Asien
Bil eller buss
Cowboy eller indian
Nagellack eller läppstift
Hav eller sjö
Husdjur eller bondgårds-djur
Mercedes benz eller Bmw
Nyår
eller Midsommar
Hetro eller bi
Plugga eller arbeta
Fängelse eller döden
Löshår eller Äkta
Ipod eller Mp3
Lång
eller kort
Puss eller kram
One nightstand eller kärlek

Jordan måste ha klädkris


OMG, det måste vara ett skämt ? :O

Brad Pitt och Angelina Jolie

Ingen kan väl ha missat att Angelina och Brad nu har fått sina tvillingigar


En tjej och en kille närmarebestämt vid namn Vivienne Marcheline och Knox Leon.
Brad Pitt var den som fick klippa navelsträngarna efter kejsarsnittet.
Jag tycker själv att hela famlijen är skit gulliga!

Naglar

Jag tänkte tipsa om en handkräm jag precis har köpt och ett al around lack.



Den är från miramar och innehåller mandelolja som är superbra för naglarna! Har bara andvänt den i några dagar men jag lovar att återkomma om den är bra!
Sen har vi den lilla flaskan i mitten som är från Depend och heter ''al around lack'' Den kan man både andvända som under och över lack och den är samtidigt en nagelförstärkare. Så nu hoppas jag på att äntligen lyckas med mina hopplösa naglar. Har precis filat ner dom och ska låta dom växa ut!

Utkast: Tjoo alla ...

Tjoo alla bloggläsare :)
Inte för att jag har några än då men dom kommer väl!
Iaf jag är en galen och glad tjej som älskar mode och kompisar. Jag har haft allt för många bloggar förrut men alla har liksom dött ut, men nu vill jag börja på en ny blogg det känns mera fräscht och den här ska jag fan lyckas med!
Jag hoppas att ni kommer att gilla det jag skriver , annars kan ni bara komentera för jag bara älskar komentarer =)
               
Jag heter iaf Rebecca och är 14 år och bor precis utanför stockholm. Jag är väldigt positiv till saker och är oftast glad ! På fritiden dansar jag och är med mina underbara vänner!

Mera inlägg kommer under dagen!
PUSS & KRAM!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0